مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات روتختی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پتو سه بعدی قیمت عمده مدل مسافرتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید پتو مسافرتی سه بعدیکیفیت مدل جدید پتو مسافرتیقیمت عمده پتوهای سه بعدی
قیمت عمده پتوهای سه بعدی

پتوهای مسافرتی سه بعدی از جذاب ترین و جدیدترین مدل های پتوی پرفروش در کشور هستند این پتوها با برترین برندها در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌ گیرند. این اعتبار برند را می توان در ثبات بالای تصاویر چاپ دیجیتالی این پتوها مشاهده کرد.

برند های خارجی با بهترین قیمت ها امکان خرید این پتو های شیک را برای همه فراهم کرده است.

پتو سه بعدی قیمت عمده مدل مسافرتی

خرید پتو مسافرتی سه بعدی

با توجه به مدل های شیک این پتوها باید گفت که این تصاویر سه بعدی جذاب که شامل انواع تصاویر گرافیکی و یا منظره بوده اند در ابعاد یک نفره و دو نفره پتو چاپ شده ‌اند.

ضخامت این مدل از پتو کم بوده و به علت داشتن وزن سبک می ‌توانند با گرما بخشی مطلوبی که دارند مورد استفاده روزانه قرار بگیرند.

این پتوها با کاربرد روزانه ضمن داشتن زیبایی ظاهری فوق العاده می ‌توانند از کیفیت های خوبی نیز برخوردار باشند.

خرید پتو مسافرتی سه بعدی

کیفیت مدل جدید پتو مسافرتی

اگر شما تجربه خرید از مدل های جدید پتو های مسافرتی سه بعدی را داشته اید می دانید که این مدل از پتو با رضایت خریداران در بازار همراه بوده. چرا که از نظر تراکم بافت و کیفیت و چاپ تصویر بر اثر شستشو دچار نقص نمی شوند. بنابراین کیفیت و دوام عمر مطلوبی را به همراه داشته اند. شما نیز به عنوان یک خریدار عمده مدل‌ های جدید این پتوهای سبک مسافرتی را می ‌توانید با حاشیه سود خوب خریداری کنید.

کیفیت مدل جدید پتو مسافرتی

قیمت عمده پتوهای سه بعدی

قیمت یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده برای فروش این محصولات بوده است. انواع پتو های مسافرتی با چاپ سه بعدی قیمت های نسبتا گران را به نسبت به مدل های ساده در بردارند. اگر شما به دنبال خرید محصولاتی خاص و به روزهستید قطعاً این مدل کالا می تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

مژده مرشدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات روتختی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

72

72 پاسخ به “پتو سه بعدی قیمت عمده مدل مسافرتی”

  1. با عرض سلام و خسته نباشید، این پتو ها بسیار زیبا و کاربردی هستند.
    تشکر میکنم از مجموعه پاندا جهت تولید و پخش عمده پتو سه بعدی مسافرتی با کیفیت و اعلا با قیمت مناسب
    خرید این محصول رو توصیه میکنم

  2. سلام وقتتون بخیر و سلامتی ، این پتو ها واقعا عالیه و از اونجایی که من سخت پسندم یکم انتخاب طرح برام مشکل بود که سایت خوب شما طرح های عالی ارائه داد و کارم رو راحت کرد ، ممنون ‌.

  3. با سلام و عرض احترام ،من حدود چند هفته پیش از این پتو مسافرتی های این سایت خریداری کردم ،خیلی زیبا هستند و طرح خاصی دارند و کیفیت جنسشون هم بسیار مرغوب هستش،قیمت این پتوها نسبت به جاهای دیگه مناسب تر هست و در کل من از خریدم خیلی راضی هستم و این مجموعه رو به همه دوستان و آشنایان هم معرفی کردم ،تشکر از عوامل پر تلاش این سایت که بهترین اجناس رو در اختیار مشتریان قرار می دهند ،امیدوارم همیشه در کسب و کارشان موفق باشند.

  4. سلام و وقت بخیر پتوهای مسافرتی سه بعدی کاری بسیار شیک وزیباست که با وجود اینکه ضخامت چندانی ندارند وسبک هستند به خوبی گرما بخشند و علاوه بر خانه ویا در حین مسافرت برای استفاده در بیمارستان و درمانگاه نیز مناسبند.

  5. سلام و عرض ادب از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید

  6. سلام وقت بخیر ،ما یعنی کل فامیل ازسایت پتوی مسافرتی خرید داشتیم وخیلی هم راضی به شما هم توصیه می‌کنیم ازخرید تون پشیمون نمیشید

  7. این پتوها به‌خاطر سبک بودنشون بسیار مناسب پیاده‌روی برای زیارت عاشورا و اربعین هستند. این پتوها رو بصورت تک‌نفره و دونفره درست می‌کنید درسته؟

  8. سلام خسته نباشید
    میشه از پتوهای ۳بعدی مسافرتی تصاویر بیشتری بزارید تا خرید راحت‌تری داشته باشیم؟

  9. باسلام امروزه ما انسان ها علاوه بر کیفیت محصول زیبایی و ظرافت هم در کنار کیفیت
    رکن اصلی انتخاب برای خرید هست، پتوهای سه بعدی شما واقعا طرح ها و رنگ های زیبایی داره که کنار کیفیت عالی محصول رو جز پروفروش قرار داده

  10. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتون پتوهای مسافرتی سه بعدی بسیار طرح های زیبا و متنوعی داشت خیلی دلم میخواد از این مجموعه خرید کنم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید چطور از این سایت خرید کنم و هزینه ارسال چقدر هست و چند روزه به دستم میرسه؟

  11. سلام و عرض ادب. پتوهای مسافرتی کاربرد و بالطبع طرفداران زیادی دارند. به دلیل سبک بودن و به راحتی قابل حمل بودن این محصول در هر جا و مکانی میتوان از این پتوهای مسافرتی استفاده کرد.مسافرت ،پیکنیک ،حتی زمانی که داخل بالکن منزل نشستید و نسیم خنکی بهتون میزنه و احساس سرما می کنید به راحتی میتوانید از این پتو های نازک مسافرتی با این طرح های فوق العاده زیبا استفاده کنید.یکی دو تا از طرح های این پتوهارو خیلی خوشم اومد.صد در صد سفارش خواهم داد از همین سایت معتبر که معرف محصول هم هست و سپاس بدلیل اطلاع رسانی مفیدتان.

  12. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر .
    من برای خودم و دخترم پتوی سه بعدی سفارش دادم واقعا عالی هستن. جنس نرم و لطیف مثل پر، طرح جذاب و سه بعدی زیبا، کیفیت عالی و درجه یک و بعلاوه ی همه ی این ها قیمتش به نسبت پتوهای موجود در بازار خیلی مناسب و به صرفه ست. واقعا ازتون ممنونم ‌. موفق باشید

  13. باسلام خدمت شما ببخشید لطف کنید طرح بیشتر از پتو سه بعدی هارو همراه لیست قیمت در سایت قرار بدین..آیا در صورت خرید عمده به صورت شرایطی هم کار میکنین؟ چطور باید ثبت سفارش کنم؟

  14. عرض ادب و احترام
    شخصا اطلاعی نسبت به تولید پتو مسافرتی در انواع مختلف آنهم با کیفیت مطلوب و همچنین قیمت مناسب در کشور نداشتم
    خوشحال شدم.
    پایدار باشید

  15. سلام واقعا طراحی ونقش ونگارزیبایی دارند پتوهای مسافرتی سه بعدی من قبلا ازاین پتوها خریدم خواب بااین پتوها دلچسبه سبک وراحت وجنسشون هم خیلی باکیفیته پیشنهادمیکنم حتما ازاین پتومسافرتی ها بخرید

  16. پتوهای مسافرتی سه بعدی از جذاب ترین و جدیدترین مدل های پتوی پرفروش در کشور هستند این پتوها با برترین برندها در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌ گیرند.

  17. ضخامت این مدل از پتو کم بوده و به علت داشتن وزن سبک می ‌توانند با گرما بخشی مطلوبی که دارند مورد استفاده روزانه قرار بگیرند.

  18. سلام خسته نباشید
    ضخامت این پتو ها کم تر از پتو های ساده است و این باعث میشه که گرمای خوبی ایجاد کنه

  19. سلام پتو سه بعدی که ذکر کردید طراحی و زیبایی خاصی دارد ولی متوجه سه بعدی آن نشدم ممنون میشوم که سه بعدی پتو یعنی چی

  20. سلام وقت بخیر
    ،پتو محبوب ترین و بهترین همدم برای شب های زمستان محسوب می شود. یکی از انواع مهم پتو ها، پتو مسافرتی است. وابستگی بعضی از افراد به پتو چنان است که حتی در فصول بهار و پاییز نیز حاضر به جدایی از پتو مسافرتی خود نیستند

  21. سلام و درود این پتوها بسیار زیبا و کاربردی هستند و تنوع رنگ و طرخ زیادی دارند من برای مغازم به صورت عمده سفارش دادم و از فروشش سود خوبی عایدم شد و مشتری دائم این مجموعه شدم

  22. سلام
    امروزه با افزایش مسافرت های افراد، استفاده از وسایل گرمایشی سبک مانند پتو مسافرتی به امری ضروری تبدیل شده است.یکی از ویژگی های کلیدی و مهم این پتو که آن را از بقیه متمایز کرده است وزن سبک و کم حجم آن میباشد که این خود به عنوان یک نکته مثبت به شمار می آید. پتو مسافرتی به عنوان یکی از گزینه های موجود جهت استفاده در فصل گرم سال نیز شناخته می شود که علاوه بر کاربرد آن در مسافرت در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های شیک و جالبی دارید . ممنون میشم بیشتر برای خرید راهنمایی کنید. با تشکر

    • سلام وقتتون بخیر
      ممنون از نظر شما دوست عزیز
      برای خرید محصولات شرکت پاندا، می تونین از طریق مسیرهای ارتباطی سایت تماس بگیرین و یا فرم پر کرده تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

  23. سلام وقت بخیر .
    من از طریق این سایت پتو سه بعدی برای خانواده سفارش دادم هفته گذشته به دستم رسید خیلی عالی و باکیفیت .قیمت مناسب .ممنونم از سایت خوبتون .

  24. سلام قیمت و کیفیت پتوهای سه بعدی چگونه است؟ آیا دارای مدل های طرح دار هستند یا بیشتر مدل ها ساده است؟

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای سفارش می تونین با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و یا فرم های موجود در سایت رو پر کنید تا با شما تماس گرفته بشه.

  25. سلام من همیشه از برند خوب شما برای فرزندم خرید میکنم و سراغ هیچ مارک دیگه ای نمیرم.پتو سه بعدی رو چجوری میتونم سفارش بدم؟ میشه نمونه هاتونو ببینم بعد سفارش بدم؟ ممنون از مجموعه پرتلاش پاندا

  26. با سلام و وقت بخیر. مطالب سایت شما خیلی بدردم خورد. پتوی جمع و جوریه. مخصوصاً برای مسافرت حملش خیلی راحته. کیفیت خوب و قابل قبولی داره. به شما عزیزان توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید. با تشکر از مجموعه پاندا

  27. سلام ظهرتون بخیر
    این پتو های سه بعدی هم مثل پتو های ژله ای هستند که بر خلاف ظاهرشون کم جا میگیرن و خیلی هم گرم هستن؟!

  28. سلام وقت بخیر . پتوهای مسافرتی سه بعدی از جذاب ترین و جدیدترین مدل های پتوی پرفروش در کشور هستند این پتوها با برترین برندها در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌ گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *